HR-ul sau resursele umane reprezinta una dintre cele mai importante ramuri ale afacerii tale. Intrucat omul ramane principala resursa in cadrul oricarei institutii, acesta trebuie ales cu foarte mare atentie, evaluat si recompensat continuu, trebuie motivat sa ofere tot ce are el mai bun in pozitia pe care o ocupa si in cele din urma fidelizat, pentru a te putea bucura un timp cat mai lung de serviciile lui. Indiferent daca vrei sa angajezi personal nou, daca vrei sa iti evaluezi personalul sau sa il motivezi si fidelizezi, specialistii in resurse umane te ajuta intotdeauna sa iei decizia cea mai buna multumita faptului ca detin cunostinte profesionale in ceea ce priveste amplasarea “omului potrivit la locul potrivit”. De asemenea, ei te ghideaza cum sa transformi ulterior acesti oameni in principalul catalizator al business-ului tau.

De ce ai nevoie de un website daca esti o firma de recrutare?

Evolutia ampla a canalelor online a ajutat firmele de HR si de recrutare sa isi usureze munca prin crearea unor website-uri specializate care sa intermedieze relatiile dintre angajati si angajatori, sa le aduca awareness si rezultate mai rapide. Intrebarea este: sunt aceste rezultate mai eficiente ca in cazul evaluarii face-to-face? Noi credem ca da, daca website-ul este bine gandit in concordanta cu scopul pe care il are, in primul rand datorita faptului ca se face o informare si selectie primara prin care se castiga timpul ce in mod normal era pierdut in acest sens si in al doilea rand pentru ca este mai practic sa vezi cu cine ai de a face inainte de a apela la serviciile cuiva.

Indiferent daca alegi sa iti faci tu website-ul firmei sau daca apelezi la serviciile unui specialist in web design, nu trebuie sa ignori unele lucruri esentiale!

De ce tu si un alta firma de recrutare?

Ok, suntem o firma de recrutare si ne facem un website, dar ce trebuie sa aiba acest site mai special decat cel al concurentei?

Cum piata muncii este foarte extinsa si concurenta este foarte stransa, pentru a iesi in evidenta si pentru a folosi acest website intr-un mod cat mai eficient trebuie sa fii atent la numele, aspectul si continutul sau.

  1. Numele: trebuie sa fie simplu si usor de tinut minte, in concordanta cu domeniul de activitate pentru a aparea printre primele in browserele de cautare.
  2. Designul: atractiv dar, la fel, potrivit pentru imaginea unei firme de recrutare. Nu exagera, fara prea multe elemente grafice inutile care incarca pagina intrucat aceasta trebuie sa fie cat mai functionabila si sa arate cat mai corporativ in ideea de a oferi siguranta si incredere asupra serviciilor pe care le furnizezi.
  3. Pozitionare clara: Creeaza o sectiune intitulata Despre noi unde sa specifici clar viziunea si misunea firmei, portofoliu de clienti actualizat si testimonialele acestora. In acest mod sporesti gradul de incredere al angajatorilor cat si al angajatilor sau a viitorilor angajati.Sectiunile site-ului trebuie sa fie informative, dar in acelasi timp interactive si atractive pentru vizitatori. Nu poti risca sa fii la fel ca altii, diferenta specifica dintre site-ul tau si a altor firme de recrutare trebuie evidentiata foarte bine! Poti, de exemplu, sa ai o sectiune numita Solutiile pe HR pe care le folosim sau Cum evaluam personalul unde sa pui la dispozitia vizitatorilor si o serie de metode si teste online prin care fiecare in parte sa se poate autoevalua. Atentie insa sa nu oferi prea multa interactivitate pentru ca risti ca vizitatorii sa uite de ce au apelat la site-ul tau si sa iti ignore oferta de servicii, transformand website-ul tau intr-un loc de divertisment.
  4. Un alt truc pe care il poti folosi este sa incluzi pe website o sectiune de evaluare virtuala pentru cei care nu isi cunosc foarte bine abilitatile. Poti numi aceasta sectiune Ce cariera ti se potriveste? si in acest mod arati si angajatorilor ca esti preocupat de valorificarea potentialului uman.
  5. Nu uita cine esti si ce iti propui sa realizezi prin intermediul acest website! Sectiunile Contact si Stiri, despre tine ca firma de recrutare, sunt esentiale.

 

Daca tu, ca firma de recrutare, nu ai inca un website te-am facut interesat de ideea de a avea unul? Sau poate vrei sa reinoiesti cate ceva la vechiul website! Nu uita, concurenta creste odata cu tine, nu iti poti permite sa stagnezi!

Reclame